21 sep 2010

Parfums

Ik ga nooit het huis uit zonder een vleugje parfum. Voor mijn eerste artikeltje ga ik jullie dan ook vertellen over mijn 3 favoriete geuren.
De eerste heb ik al jaren. Ik koop hem steeds weer en met Kerstmis of Nieuwjaar hoop ik steeds op een pakje van bij Paris XL of zo ;-) .
Mijn favoriet is Pure Poison van Dior. Het is echt een bloemige geur, maar hij is alles behalve zoet. Je kan het een krachtig geurtje noemen. De meeste Damesgeuren zijn ofwel superzoet of er zit vanille in. Geen van beide is aan mij besteed. Ik ben dol op bloemengeurtje met net dàt ietsje meer.
Nog zo'n voorbeeld is de Live van Jennifer Lopez. Dit is meer mijn zomergeur. Als je aan dit flesje ruikt en de sluit je ogen, ben je zo weer op vakantie.
De geur die ik momenteel het meeste gebruik heb ik als laatste gehouden. Het is de l'Eau the One van Dolce & Gabbana. Het is een moeilijk te beschrijven geur. Hij is iets fruitiger dan de andere twee geuren.


Het zijn ook zo'n mooie girly flesjes vind ik. Veel blingbling. ;-)
Als je nog eens in de parfumerie bent, ga zeker eens ruiken aan deze geuren. Laat zeker weten wat jullie er van vinden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten